
Šta je Hakama i ko je nosi ?
Hakama je suknja - pantalone koje neki Aikidoke nose . To je deo tradicionalnog samurajske odeće . Standardni gi nosi na Aikido kao i drugih borilačkih veština kao što su Judo ili Karate je izvorno donje rublje . Nosio je deo tradicije (većina škola) Aikido .
Hakame su izvorno bile namenjene za zaštitu konjanika noge od kista i sl., - ne za razliku od kauboja koža ' čeljust ' . Koža je teško doći po u Japanu , pa sukna je korištena umesto . Nakon što je samurajske klase skidaju i postaje više kao noga - vojnika , oni ustrajno nosio konjaničkog odora jer ih odvoji i napravio ih je lako prepoznatljivi .
Postojale su različite stilove Hakama ipak . Vrsta nosili danas borilačke umetnika - s "nogama" - zove se Joba Hakama, (otprilike, jahanje stvar u kojoj je jedna stepenica) . Hakama da je rod od poput cevi suknja - bez nogu - drugi i treći je bio vrlo dug verziju drugi. Ona je nosila na poseti Shogun ili cara . Stvar je bilo oko 12-15 metara dug i bio je više puta presavijeni i postavljeni između stopala i stražnje na posetoce . Ovaj je zahtevao njihov shikko ("koljeno hodanje") za svoju publiku i napravio je izuzetno malo verojatno da bi mogli sakriti oružje (retainers njima prilagođen prema gore) ili rastu brzo kako bi napad.
Tor u 7 Hakama (5 u prednjem, 2 u leđa) je rekao da imaju sledeće simboličko značenje :
1. Yuki = hrabrost, hrabrost, hrabrost
2. Jin = čovečnost , ljubavi , dobročinstvo
3. Gi = pravda, pravednost, poštenje
4. Rei = etiketa, ljubaznost, uljudnost (znači i luk / naklon)
5. Makoto = iskrenost, iskrenost, realnost
6. Chugi = odanosti, vernost, odanosti
7. Meiyo = časti, kreditna, slavu i ugled, dostojanstvo, prestiž
U mnogim školama , samo crni pojasevi nose Hakame , u drugima svako to radi . U nekim mestima žena može početi nositi ga ranije od muškaraca (općenito skromnosti žena je objašnjenje - setite, GI je izvorno donje rublje) .
O Sensei je bio prilično nedvosmislen da svako nosi Hakamu , ali on je došao iz vremena / kulture nije previše daleko od nošenja Hakama kao standardni formalni trošenje .
"Većina studenata su presiromašni kupiti Hakama ali to je bio potreban za nositi . Ako oni ne mogu dobiti neki od starijih rođaka , oni bi se pokrov starog futon , izrezati ga , ona boja, te dati da krojačica pretvoriti u Hakamu .
Budući da su za korištenje jeftinog boja , međutim , nakon neko vreme šareni uzorak futon bi se početi prikazivati kroz i paperje od futon će početi raditi svoj put iz materijala . "
Saito Sensei, oko Hakama u O Senseia dojo-u stare dane .
"U posleratnom Japanu su mnoge stvari teško doći , uključujući tkanine . Zbog manjka , smo trenirali bez Hakama . Trudili smo se da bi iz Hakama zračni napad tissine zavese , ali zato su zavese visi na suncu godinama , mesta na kolenima bih okrenula u prah čim smo počeli raditi suwariwaza . Bili smo stalno krpanje tih Hakama . Bilo je pod tim uvetima da je netko došao gore sa prijedlogom : "Zašto ne možemo samo reći da je u redu ne nose Hakama dok ne budete Shodan? "Ova ideja bila je iznela kao privremena pravila kako bi izbegli trošak . Ideja prihvaća predlog nema veze s Hakama se simbol za dan rang ."
Shigenobu Okumura Sensei ", aikido Danas Magazine" # 41
"Kad sam bio uchi deshi u O Sensei , svatko je dužan nositi Hakama za praksu , počevši prvi put stao na tepih . Nije bilo ograničenja u vrsti Hakama mogli nositi tada , tako da je dojo vrlo šaroliko mesto . Jedna videla Hakama svih vrsta , svih boja i svih kvaliteta , iz kendo Hakama , na prugama Hakama koristiti u japanskom plesu , skupe svilene Hakama zove Sendai-Hira . zamišljam da su neki studentski početku uhvaćen vrag za zaduživanja njegov ded 'skup Hakama , značilo da se nositi samo za posebne prigode i svečanosti , a nosi se na koljena u suwariwaza praksi.
Ja živo sećam dan da sam zaboravio Hakama. Bio sam na korak priprema na mat za praksu, nosio samo moja Dogi, kada je O Sensei zaustavljen mene. "Gdje je tvoj Hakama?" strogo je zahtijevao. "Zašto misliš da možete primati vaše učitelja pouku nosi ništa osim svoje donje rublje? Jeste li ne osjećaj za pristojnost? Vi očito nedostaju stav i etiketa potrebno onaj koji teži Budo treninga. Go sjediti sa strane i gledati klasa! "
Ovo je samo prvi od mnogih scoldings sam primiti od O Senseia. Međutim, moje neznanje na ovom prigodom zatraži O Senseia na predavanje svoje uchi deshi nakon klasa na značenje Hakama. Rekao nam je da Hakama je tradicionalna odjeća za kobudo studente i pitanje da li itko od nas znao razlog sedam rebara u Hakama.
"Oni simboliziraju sedam vrlina budo," O Sensei rekao je. "To su Jin (dobročinstvo), GI (čast ili pravednost), Rei (ljubaznošću i etikete), Chi (mudrost, inteligencija), Shin (iskrenost), Chua (loyalty), i KOH (pobožnosti). Nalazimo ove kvalitete u istaknuti samuraja iz prošlosti. Hakama potiče nas na razmišljanje o prirodi pravi bushido. Nošenje simbolizira tradicije koje su doneseni do nas iz generacije u generaciju. Aikido je rođen od bushido duha Japana, te u našoj praksi moramo nastojati da poljski sedam tradicionalnih vrlina. "
Trenutno, većina aikido dojo ne slijede O Senseia stroga pravila o nošenja Hakama. Njegovo značenje je degenerirala od simbola tradicionalne vrline onoj statusni simbol za yudansha. Ja sam putovao u mnogim dojo-a u mnogim zemljama. U mnogim mjestima gdje samo Hakama yudansha trošenja, yudansha izgubili su poniznosti. Oni misle Hakama kao nagradu za otkriti, kao vidljivi znak svoje nadmoći. Ovaj tip odnosa čini svečanosti klanjanje u O Sensei, s kojom smo počinju i završavaju svaki razred, izrugivanje njegove memorije i njegova umjetnost.
Što je još gore, u nekim dojo, žena kyu ranga (i samo žene) su obavezna nositi Hakama, navodno sačuvati svoju skromnost. Za mene je to uvredljivo i diskriminirajuće za žene Aikidoka. Također je vrijeđanje na muški Aikidoka, jer pretpostavlja niske duše na svom dijelu da nema mjesta na Aikido mat.
Da biste vidjeli Hakama staviti na takve sitne korištenje saddens mene. On svibanj činiti trivijalnim problem za neke ljude, ali sjećam se vrlo dobro da je veliku važnost O Sensei postavljene na nošenje Hakama. Ja ne mogu odbaciti značaj ovog odjevnog predmeta, i nitko, mislim, ne može osporiti veliku vrijednost vrlina simbolizira. U mom dojo i pridružene škole sam potaknuti sve studente da se nosi Hakama bez obzira na čin ili razreda. (Ja to ne zahtijevaju prije nego što su postigli svoj prvi ocjenjivanju, jer početnici u SAD-u općenito ne imati Japanski djedova čiji Hakama mogu posuditi.) Osjećam da nošenje Hakama i znao njegov smisao, pomaže studentima da budu svjesni duh O Senseia i ostavite na životu svoju viziju.
Ako možemo dopustiti važnost Hakama gubiti, možda ćemo početi da bi stvari od temeljne važnosti za Aikido duhu da skliznuti u zaborav kao dobro. Ako, s druge strane, mi smo vjerni O Senseia želje u pogledu naše prakse odijevanje, naš duh svibanj biti više vjerni san koju je posvetio svoj život. "
Mitsugi Saotome Sensei, "Principi Aikidoa"Izvor : http://www.aikidofaq.com/misc/hakama.html
Hakama je suknja - pantalone koje neki Aikidoke nose . To je deo tradicionalnog samurajske odeće . Standardni gi nosi na Aikido kao i drugih borilačkih veština kao što su Judo ili Karate je izvorno donje rublje . Nosio je deo tradicije (većina škola) Aikido .
Hakame su izvorno bile namenjene za zaštitu konjanika noge od kista i sl., - ne za razliku od kauboja koža ' čeljust ' . Koža je teško doći po u Japanu , pa sukna je korištena umesto . Nakon što je samurajske klase skidaju i postaje više kao noga - vojnika , oni ustrajno nosio konjaničkog odora jer ih odvoji i napravio ih je lako prepoznatljivi .
Postojale su različite stilove Hakama ipak . Vrsta nosili danas borilačke umetnika - s "nogama" - zove se Joba Hakama, (otprilike, jahanje stvar u kojoj je jedna stepenica) . Hakama da je rod od poput cevi suknja - bez nogu - drugi i treći je bio vrlo dug verziju drugi. Ona je nosila na poseti Shogun ili cara . Stvar je bilo oko 12-15 metara dug i bio je više puta presavijeni i postavljeni između stopala i stražnje na posetoce . Ovaj je zahtevao njihov shikko ("koljeno hodanje") za svoju publiku i napravio je izuzetno malo verojatno da bi mogli sakriti oružje (retainers njima prilagođen prema gore) ili rastu brzo kako bi napad.
Tor u 7 Hakama (5 u prednjem, 2 u leđa) je rekao da imaju sledeće simboličko značenje :
1. Yuki = hrabrost, hrabrost, hrabrost
2. Jin = čovečnost , ljubavi , dobročinstvo
3. Gi = pravda, pravednost, poštenje
4. Rei = etiketa, ljubaznost, uljudnost (znači i luk / naklon)
5. Makoto = iskrenost, iskrenost, realnost
6. Chugi = odanosti, vernost, odanosti
7. Meiyo = časti, kreditna, slavu i ugled, dostojanstvo, prestiž
U mnogim školama , samo crni pojasevi nose Hakame , u drugima svako to radi . U nekim mestima žena može početi nositi ga ranije od muškaraca (općenito skromnosti žena je objašnjenje - setite, GI je izvorno donje rublje) .
O Sensei je bio prilično nedvosmislen da svako nosi Hakamu , ali on je došao iz vremena / kulture nije previše daleko od nošenja Hakama kao standardni formalni trošenje .
"Većina studenata su presiromašni kupiti Hakama ali to je bio potreban za nositi . Ako oni ne mogu dobiti neki od starijih rođaka , oni bi se pokrov starog futon , izrezati ga , ona boja, te dati da krojačica pretvoriti u Hakamu .
Budući da su za korištenje jeftinog boja , međutim , nakon neko vreme šareni uzorak futon bi se početi prikazivati kroz i paperje od futon će početi raditi svoj put iz materijala . "
Saito Sensei, oko Hakama u O Senseia dojo-u stare dane .
"U posleratnom Japanu su mnoge stvari teško doći , uključujući tkanine . Zbog manjka , smo trenirali bez Hakama . Trudili smo se da bi iz Hakama zračni napad tissine zavese , ali zato su zavese visi na suncu godinama , mesta na kolenima bih okrenula u prah čim smo počeli raditi suwariwaza . Bili smo stalno krpanje tih Hakama . Bilo je pod tim uvetima da je netko došao gore sa prijedlogom : "Zašto ne možemo samo reći da je u redu ne nose Hakama dok ne budete Shodan? "Ova ideja bila je iznela kao privremena pravila kako bi izbegli trošak . Ideja prihvaća predlog nema veze s Hakama se simbol za dan rang ."
Shigenobu Okumura Sensei ", aikido Danas Magazine" # 41
"Kad sam bio uchi deshi u O Sensei , svatko je dužan nositi Hakama za praksu , počevši prvi put stao na tepih . Nije bilo ograničenja u vrsti Hakama mogli nositi tada , tako da je dojo vrlo šaroliko mesto . Jedna videla Hakama svih vrsta , svih boja i svih kvaliteta , iz kendo Hakama , na prugama Hakama koristiti u japanskom plesu , skupe svilene Hakama zove Sendai-Hira . zamišljam da su neki studentski početku uhvaćen vrag za zaduživanja njegov ded 'skup Hakama , značilo da se nositi samo za posebne prigode i svečanosti , a nosi se na koljena u suwariwaza praksi.
Ja živo sećam dan da sam zaboravio Hakama. Bio sam na korak priprema na mat za praksu, nosio samo moja Dogi, kada je O Sensei zaustavljen mene. "Gdje je tvoj Hakama?" strogo je zahtijevao. "Zašto misliš da možete primati vaše učitelja pouku nosi ništa osim svoje donje rublje? Jeste li ne osjećaj za pristojnost? Vi očito nedostaju stav i etiketa potrebno onaj koji teži Budo treninga. Go sjediti sa strane i gledati klasa! "
Ovo je samo prvi od mnogih scoldings sam primiti od O Senseia. Međutim, moje neznanje na ovom prigodom zatraži O Senseia na predavanje svoje uchi deshi nakon klasa na značenje Hakama. Rekao nam je da Hakama je tradicionalna odjeća za kobudo studente i pitanje da li itko od nas znao razlog sedam rebara u Hakama.
"Oni simboliziraju sedam vrlina budo," O Sensei rekao je. "To su Jin (dobročinstvo), GI (čast ili pravednost), Rei (ljubaznošću i etikete), Chi (mudrost, inteligencija), Shin (iskrenost), Chua (loyalty), i KOH (pobožnosti). Nalazimo ove kvalitete u istaknuti samuraja iz prošlosti. Hakama potiče nas na razmišljanje o prirodi pravi bushido. Nošenje simbolizira tradicije koje su doneseni do nas iz generacije u generaciju. Aikido je rođen od bushido duha Japana, te u našoj praksi moramo nastojati da poljski sedam tradicionalnih vrlina. "
Trenutno, većina aikido dojo ne slijede O Senseia stroga pravila o nošenja Hakama. Njegovo značenje je degenerirala od simbola tradicionalne vrline onoj statusni simbol za yudansha. Ja sam putovao u mnogim dojo-a u mnogim zemljama. U mnogim mjestima gdje samo Hakama yudansha trošenja, yudansha izgubili su poniznosti. Oni misle Hakama kao nagradu za otkriti, kao vidljivi znak svoje nadmoći. Ovaj tip odnosa čini svečanosti klanjanje u O Sensei, s kojom smo počinju i završavaju svaki razred, izrugivanje njegove memorije i njegova umjetnost.
Što je još gore, u nekim dojo, žena kyu ranga (i samo žene) su obavezna nositi Hakama, navodno sačuvati svoju skromnost. Za mene je to uvredljivo i diskriminirajuće za žene Aikidoka. Također je vrijeđanje na muški Aikidoka, jer pretpostavlja niske duše na svom dijelu da nema mjesta na Aikido mat.
Da biste vidjeli Hakama staviti na takve sitne korištenje saddens mene. On svibanj činiti trivijalnim problem za neke ljude, ali sjećam se vrlo dobro da je veliku važnost O Sensei postavljene na nošenje Hakama. Ja ne mogu odbaciti značaj ovog odjevnog predmeta, i nitko, mislim, ne može osporiti veliku vrijednost vrlina simbolizira. U mom dojo i pridružene škole sam potaknuti sve studente da se nosi Hakama bez obzira na čin ili razreda. (Ja to ne zahtijevaju prije nego što su postigli svoj prvi ocjenjivanju, jer početnici u SAD-u općenito ne imati Japanski djedova čiji Hakama mogu posuditi.) Osjećam da nošenje Hakama i znao njegov smisao, pomaže studentima da budu svjesni duh O Senseia i ostavite na životu svoju viziju.
Ako možemo dopustiti važnost Hakama gubiti, možda ćemo početi da bi stvari od temeljne važnosti za Aikido duhu da skliznuti u zaborav kao dobro. Ako, s druge strane, mi smo vjerni O Senseia želje u pogledu naše prakse odijevanje, naš duh svibanj biti više vjerni san koju je posvetio svoj život. "
Mitsugi Saotome Sensei, "Principi Aikidoa"Izvor : http://www.aikidofaq.com/misc/hakama.html
0 коментара :
Постави коментар